Втрата бухгалтерських документів

17 дек, 10:49

У разі втрати, знищення або зіпсуття зазначених документів платник податку має право письмово заявити про це органу державної податкової служби та здійснити заходи, необхідні для поновлення таких документів. Письмова заява має бути надіслана до/або разом із поданням розрахунку податкових зобов’язань за звітний податковий період. Якщо платник податку не подасть у такий строк письмову заяву та не поновить зазначених документів до закінчення податкового періоду, що настає за звітним, не підтверджені відповідними документами витрати не включаються до витрат за податковий звітний період та розрахунку об’єкта оподаткування, і на суму недосплаченого податку нараховується пеня в розмірі 120 відсотків облікової ставки Національного банку України.
Отже, у разі втрати, документів платник податку має право письмово заявити про це податковому органу та здійснити заходи для поновлення таких документів.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/189688.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua