20 янв, 12:46
Забезпечення права на звернення громадян – основне завдання ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві, а системний аналіз та узагальнення звернень дають можливість виявити причини, що породжують їх та своєчасно їх вирішити. Тому сьогодні робота зі зверненнями громадян посідає особливе місце у діяльності інспекції.
У січні - грудні 2014 року до ДПІ надійшло 127 письмових звернень громадян.
Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – грудні 2014 р. стосувались:
- інформування про ухилення від сплати податків – 66 звернень;
- контрольно-перевірочна робота (проведення перевірки) – 23 звернення;
- податок на доходи фізичних осіб – 7 звернень;
- реєстрація та облік платників податків – 7 звернень;
- реєстраційні номери облікових карток платників податків – 3 звернення.;
- єдиний соціальний внесок - 9 звернень.
Серед фізичних осіб, які письмово звернулись до інспекції: 4 – пенсіонери, 1 – підприємець, 2 – фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, інші звернення направлялись без визначення соціального стану.
Керівництво інспекції приділяє окрему увагу особистому спілкуванню з громадянами. Саме таке спілкування допомагає створити відчуття взаємоповаги, взаєморозуміння та захищеності. За вказаний період, на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 39 громадян. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття з арешту майна, оподаткування отриманої спадщини, подання звітності на паперових носіях, проведення перевірки підприємств та інші.
Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян постійно оновлюються та розміщуються на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ ДФС у м. Києві у розділі ДПІ.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/190565.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua