Реалізація права на доступ до публічної інформації забезпечується в повному обсязі

20 янв, 12:50

Пріоритетним напрямом щодо забезпечення зворотного зв’язку із громадськістю для ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві є своєчасне та якісне надання відповіді на запити по отриманню публічної інформації.
За період січень-грудень 2014 р. до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві надійшло 113 запитів на публічну інформацію, в т.ч. від юридичних осіб – 90, від фізичних осіб – 22. Найбільше запитів надійшло поштою – 96.
Питання з якими зверталися запитувачі до ДПІ стосувались надання актів документальних перевірок; результатів зустрічної звірки; про стан процедури ліквідації підприємницької діяльності; реєстрації і підтвердження статусу платника ПДВ, єдиного податку та єдиного соціального внеску; підтвердження факту сплати земельного податку; наявність у ДПІ інформації про власні рахунки в банківських установах; задекларованого власного прибутку; про своєчасність та повноту сплати податків, підтвердження факту звітування платника за формою 1-ДФ; надання інформації про третіх осіб; стосовно прийняття декларацій; стосовно причин внесення змін до електронної бази даних та наявності перевірок; наявності ліцензії на продаж алкогольних та тютюнових виробів та інші.
Усі запити розглянуто та надіслано відповіді у 5-ти денний термін.
Протягом 2014 року в ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 8„гарячих” телефоних ліній з питань подання та розгляду запитів на публічну інформацію. В ході кожної прямої телефонної лінії кожен кореспондент отримав вичерпні роз’яснення.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/190569.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua