Сервіс «Пульс» - оперативне реагування на повідомлення громадян

26 янв, 08:41

Для створення сприятливих умов здійснення підприємницької діяльності функціонує реально діючий антикорупційний сервіс, за допомогою якого громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку.
Даний сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово. Всі звернення розглядаються якісно та своєчасно, кожному заявнику особисто надається відповідь згідно чинного законодавства.
Так, за 12 місяців 2014 року до ДПІ на сервіс «Пульс» надійшло 138 звернень. Основні питання, що порушувались платниками стосувались роботи органів ДФС, отримання адміністративних послуг, звітності та реєстрації накладних, з’ясування причин відмови у прийняті звітності в електронному вигляді та на паперових носіях, робота ЦОП.
Усі звернення оперативно опрацьовано та результати розгляду направлено до ДФС України, в свою чергу заявники отримали обгрунтовані відповіді в оперативному режимі, який дозволяє сторонам швидко вирішити всі суперечливі питання.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/190728.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua