Міністерство оборони України запускає рекламну кампанію щодо військової мобілізації

27 янв, 15:02

Міністерство оборони України розпочало рекламну кампанію для набору новобранців у рамках четвертої хвилі часткової військової мобілізації. На вулицях країни будуть встановлені білборди з фотографіями “кіборгів” – українських військових, які до останнього захищали Донецький аеропорт. Про це розповіли радник Міністра оборони України Тетяна Попова, фотожурналіст Los Angeles Times Сергій Лойко та один із захисників аеропорту Максим Музика під час прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі. «Ми використали фотографії українських “кіборгів” Сергія Лойка, незважаючи на те, що самого Донецького аеропорту вже не існує. Військові дії на сході України та нещодавній теракт у Маріуполі підтверджують, що необхідна нова хвиля мобілізації українських патріотів, готових стати на захист своєї країни”, – сказала Тетяна Попова.

За словами радника Міністра оборони, у рамках четвертої хвилі мобілізації планується призвати 50 тисяч новобранців. На сьогоднішній день було відправлено 63 тисячі запрошень на медкомісію. Крім того, більше 2 тисяч добровольців висловили своє бажання поїхати на передову. “Особливо високий результат показали жителі прифронтових міст у Донецькій та Луганській областях, які краще за інших знають про небезпеку воєнних дій у себе вдома”, – зазначила пані Попова.

Максим Музика, захисник Донецького аеропорту з позивним “Зоран”, розповів, що більшість “кіборгів” зображених на промо-плакатах, продовжують виконувати бойові завдання. Також був роздрукований календар з фотографіями військових, який незабаром можна буде купити в місцевих відділеннях “Укрпошти”. Перший тираж у 1,000 примірників був розкуплений через Інтернет. Гроші, отримані від продажу, підуть на підтримку пораненим солдатам.

Окрім мобілізаційної підготовки для новобранців, планується ряд заходів для представників ЗМІ, які працюють у зоні військового конфлікту. Так, 100 журналістів зможуть перебувати на передовій і жити разом з українськими військовими після проходження спеціальних курсів. Міністерство оборони радить усім журналістам, які постійно перебувають у зоні конфлікту, подбати про страхування свого життя. “Зараз для України – переломний момент. Кожен новобранець повинен знати, що він йде в армію, яка продовжує будуватися в умовах активних військових дій. Саме серед українських військових я побачив світлу хоробрість та патріотизм, яких не бачив у багатьох інших війнах. Хто якщо не ви зробить хорошу армію, яку будуть бояться і ніхто до вас не полізе”, – завершив Сергій Лойко у своєму відео-зверненні.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/190820.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua