05 фев, 13:43
Під час презентації проекту «FreeCrimea» в Українському кризовому медіа-центрі, експерти оприлюднили результати дослідження «Соціально-політичні настрої жителів Криму», яке проводилось компанією GfK Ukraine з 16 по 22 січня 2015 року. Гліб Вишлінський, заступник директора компанії GfK Ukraine, озвучив основні висновки дослідження: 42% кримчан назвали найбільшою проблемою – конфлікт в Україні, 40% – інфляцію і нестабільність курсу, далі називають проблеми із сполученням, транспортну ізольованість, санкції; 82% кримчан підтримують приєднання Криму до Росії і більше 50% – вважають, що їхнє матеріальне становище покращилося після анексії. Щодо сприйняття українських, російських і кримських ЗМІ, дослідження показало, що кримчани найбільше користуються російським ТБ як джерелом інформації, хоча і мало йому довіряють; серед українських телеканалів найпопулярнішим є Інтер, а серед російських – Росія 24; у рейтингу популярності соціальних мереж перше і друге місце посіли російські мережі «Вконтакте» і «Однокласники» відповідно.
Політичний експерт Сергій Костинський додав, що результати дослідження, представлені компанією GfK Ukraine, не слід абсолютизувати, і що при зміні «неоднозначної» політики українського уряду на «цілеспрямовану і більш ефективну», Крим в песпективі має всі шанси повернутися до складу України.
Тарас Березовець, ідеолог проекту «Free Crimea», основною його місією назвав здійснення інформаційно-аналітичної діяльності, спрямованої на інформування кримчан, українців і міжнародної спільноти про реальну ситуацію на півострові і здійснення просвітницької діяльності в умовах російської інформаційної блокади. «Серед основних напрямків діяльності Free Crimea я хотів би виділити: викриття історичних і поточних міфів Росії щодо теми Криму, організацію дискусійних платформ експертів для обговорення основних кроків щодо повернення Криму в склад України, створення реєстру беззаконня російської влади в економічній сфері та підготовка аналітичних звітів, рекомендацій органам державної влади», – додав пан Тарас.
Щодо логотипу «Free Crimea», то його творець, арт-директор журналу «Український тиждень», Андрій Єрмоленко зазначив: «Цим логотипом я хотів показати єдність двох братських народів. Татари і українці в Криму – це одна політична нація. Родове дерево, що зображене на логотипі, чітко зображає як з одного кореня виростає як український, так і татарський Крим».
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/191171.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua