Унікальний антикорупційний сервіс «Пульс»

11 фев, 10:38

Всі звернення розглядаються якісно та своєчасно, кожному заявнику особисто надається відповідь згідно з чинним  законодавством.
Для створення сприятливих умов здійснення підприємницької діяльності функціонує реально діючий антикорупційний сервіс, за допомогою якого громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку.
Платники можуть відкрито повідомити про неправомірні дії чи бездіяльність працівників відомства. Крім того, клієнти, які бояться наслідків звернення на сервіс «Пульс», мають змогу анонімно залишити інформацію для подальшого обов‘язкового розгляду. Про результати розгляду справи заявника повідомляють в  режимі Call-back невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/191337.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua