Бізнес озвучив свої пропозиції для розвитку портової галузі, авіаринку та сфери дорожньої інфраструктури

17 фев, 13:53

Минулого тижня Американська торгівельна палата в Україні організувала зустріч бізнес-спільноти з Володимиром Шульмейстером, Першим заступником Міністра інфраструктури України, у ході якої було обговорено способи вирішення найважливіших проблем портової галузі, авіаринку та сфери дорожньої інфраструктури. 
За словами представників бізнесу, результати діяльності морських портів за минулі роки свідчать про те, що державні стивідорні компанії втрачають частку ринку, тоді як приватні стивідори, що працюють як на приватних, так і не державних причалах, навпаки збільшують об’єми обробки вантажів. Тому передача державних стивідорних компаній в управління приватним інвесторам може збільшити обсяги вантажів, що проходять через українські порти. З цього приводу Володимир Шульмейстер зазначив, що наразі Міністерством розглядаються різні форми розвитку таких державних компаній. Головним критерієм при виборі нової форми роботи таких підприємств буде дотримання державних інтересів. 
Учасники зустрічі дійшли спільної позиції про те, що прийняття  Закону України «Про морські порти України» є позитивним кроком на шляху до продовження реформування галузі. Міністерство наразі активно працює над реформуванням Адміністрації морських портів України, системно переглядаючи її діяльність та функції. У відповідь на питання експертів Палати щодо екологічного контролю ізольованого баласту, Володимир Шульмейстер зазначив, що відповідна позиція Міністерства вже подана на розгляд Кабінету Міністрів та відповідає всім нормам Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню суден (MARPOL) і скасовує корупційні схеми, пов’язані з контролем ізольованого баласту в портах України. 
Бізнес-спільнота також звернулася до Першого заступника міністра з проханням підтримати проект наказу Міністерства інфраструктури України щодо змін до порядку справляння та розмірів ставок портових зборів. Це, за словами експертів, сприятиме здоровій конкуренції між контейнерними терміналами різних портів, а також гарантуватиме повернення інвестицій приватних компаній через належний розподіл корабельних зборів.
Експерти Палати також закликали представників Міністерства інфраструктури та Державної авіаційної служби вирішити питання з видачею, анулюванням прав на експлуатацію повітряних ліній. Для цього було запропоновано розглянути це питання в рамках комісії з видачі таких прав.
Також представники бізнес-спільноти висловилися за створення окремої структури, яка б розподіляла кошти дорожнього фонду на потреби з утримання та розвитку дорожньої інфраструктури України, оскільки на сьогоднішній день зібрані кошти використовуються переважно не за призначенням.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/191575.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua