Нагадуємо про використання електронного цифрового підпису

11 мар, 14:34

Ведення ділових відносин на сучасному рівні вимагає використання електронного цифрового підпису, що безумовно прискорює проведення численних комерційних операцій, виключає необхідність додаткового відвідування контролюючих органів, тому що документи, підписані електронним цифровим підписом, можуть бути передані до місця призначення за лічені секунди. Звітність в електронному вигляді – це значний крок у спрощенні всіх податкових процедур.
Також важливим є те, що можна значно заощадити час, відправивши декларацію в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до контролюючого органу. Надання звітності в електронному вигляді допомагає підвищити ефективність адміністрування податків і зборів.
Разом з тим, повідомляємо, що з 1 січня  2015 року набрали чинності норми Закону України від 28 грудня 2014 року №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» про зміни у питаннях подання податкової звітності з податку на додану вартість.
Так, згідно пункту 49.4 статті 49 Податкового кодексу України (далі за текстом - ПКУ) платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі до контролюючого органу всіма платниками цього податку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Також, звертаємо увагу на те, що більшість платників звіт по ЄСВ надсилають в електронному вигляді. Це значно спрощує роботу як представників бізнесу, так і працівників державного органу. Подача звітності з єдиного соціального внеску засобами програмного забезпечення дозволяє автоматично проводити розподіл коштів Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховувати за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.
Нагадуємо, що електронний цифровий підпис Ви можете безкоштовно отримати у Центрах сертифікації електронних ключів, що знаходяться в ЦОП територіальних органів фіскальної служби.
  Інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту: www.acskidd.gov.ua у рубриці Реєстрація користувачів.
ДПІ у Шевченківському  районі  ГУ ДФС у  м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/192330.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua