Сервіс «Пульс» є ефективним каналом комунікацій з громадянами

17 мар, 14:41

Завдяки інтерактивному сервісу «Пульс» звернення розглядаються в оперативному порядку не допускаючи ні найменшого зволікання при вирішенні піднятих питань.
Даний сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово.
Звернутися на антикорупційний сервіс «Пульс» можна за телефоном (044) 284-00-07.
Наразі, за січень - лютий 2015р до ДПІ на сервіс «Пульс» надійшло 45 звернень, а саме:
- щодо роботи органів ДФС -  8;
- щодо звітності та реєстрації податкових накладних – 31;
- щодо реєстрації платників ПДВ -4;
- щодо роботи ЦОП – 2.
Слід зазначити, що у січні-лютому 2015 р. розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України № 6 від 13 січня 2015р. Цим порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходять на сервіс «Пульс», а саме:
- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;
-не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;
-не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.
Усі звернення, що надійшли оперативно опрацьовано, вирішено по суті та інформація своєчасно направлена до ДФС України, в свою чергу заявникам надано обґрунтовані відповіді.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/192552.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua