Відтепер анулювання реєстрації платника ПДВ можливо здійснити в електронному вигляді

14 апр, 08:41

Відповідно до вимог, визначених наказами Міністерства фінансів України від 02.02.2015 № 21 « Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» та № 22 « Про затвердження Змін до порядку обліку платників податків і зборів» до Наказу Міністерства фінансів України  від 14.11.2014,  № 1130 "Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість" внесено зміни, якими передбачено, що анулювання реєстрації за ініціативою платника ПДВ може бути здійснене на підставах, визначених у підпунктах "а" - "з" пункту 184.1 статті 184 розділу V Податкового кодексу України.
 Для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою N 3-ПДВ .Таку заяву платники ПДВ, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
 Отже платники податку на додану вартість отримали можливість анулювати свою реєстрацію в якості платника ПДВ за допомогою електронного документообігу з органами фіскальної служби при умові укладення з відповідним контролюючим органом договору про визнання електронних документів.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/193391.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua