З початку року сервіс «Пульс» прийняв 165 сигналів від дніпропетровських платників

14 апр, 15:00

У січні – березні поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 165 заявників Дніпропетровського регіону.
Найактуальніші питання, з яким звертались платники Дніпропетровської області на сервіс «Пульс», стосувались подання звітності в електронному вигляді – 112 звернень. Крім того, 31 платник порушили питання щодо організації роботи територіальних органів Головного управління ДФС у Дніпропетровській області. З приводу реєстрації платником ПДВ та перевірки суб’єктів господарювання звернулися 9 платників тощо.
Усі звернення розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/193432.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua