16 апр, 14:35
Платники податку на додану вартість отримали можливість анулювати свою реєстрацію за допомогою електронного документообігу з органами фіскальної служби.
Фахівці Голосіївської податкової повідомляють, що відповідно до вимог, визначених наказами Міністерства фінансів України від 02.02.2015 року № 21 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» та № 22 «Про затвердження Змін до порядку обліку платників податків і зборів» до наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року № 1130 "Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість" внесено зміни, якими передбачено, що анулювання реєстрації за ініціативою платника ПДВ може бути здійснене на підставах, визначених у підпунктах "а" - "з" пункту 184.1 статті 184 розділу V Податкового кодексу України.
Так, для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою № 3-ПДВ. Таку заяву платники ПДВ, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Отже, платники податку на додану вартість отримали можливість анулювати свою реєстрацію в якості платника ПДВ за допомогою електронного документообігу з органами фіскальної служби при умові укладення з відповідним контролюючим органом договору про визнання електронних документів.
ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/193541.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua