Розгляд звернень громадян за січень-березень поточного року

17 апр, 14:18

Протягом I кварталу 2015 року до ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві надійшло 18 письмових звернень громадян, з яких всі заяви, скарги відсутні.
За результатами розгляду всі звернення виконано в термін, передбачений чинним законодавством: 8 звернень вирішено позитивно, на 2 звернення надано роз’яснення, 3 звернення передано за належністю, 5 звернень знаходяться на розгляді (термін надання відповіді не настав).
Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків територіальними органами ДФС столиці. Для фахівців податкової справи важливим є не тільки розглянути заяви та задовольнити законні права та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження.
З додатковою інформацією щодо організації роботи зі зверненнями громадян в ДПІ  можна ознайомитися на суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві.

ДПІ у Шевченківському  районі  ГУ ДФС у  м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/193602.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua