Оновлено порядок надання послуг електронного цифрового підпису

27 апр, 08:24

Відповідно до п. 5.1 Регламанту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі-АЦСК ІДД ДФС) при заповненні реєстраційних документів заявнику необхідно зазначати свої контактні дані, зокрема, контактний номер телефону та діючу електронну адресу, які дозволяють зв’язатися з ним.

Крім того, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача.

Ненадання контактного номеру телефону та/або діючої електронної адреси, а також ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів (у разі звернення довіреної особи) є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису. 

Нова редакція Регламенту АЦСК ІДД ДФС та нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, затверджені наказом  ІДД ДФС від 17.02.2015 №15, набули чинності з 2 березня 2015 року.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/193864.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua