Розгляд звернень громадян завжди в центрі уваги

27 апр, 08:25

Забезпечення права на звернення громадян – основне завдання ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві, а системний аналіз та узагальнення звернень дають можливість виявити причини, що породжують їх та своєчасно їх вирішити. Тому сьогодні робота зі зверненнями громадян посідає особливе місце у діяльності інспекції.

Протягом I кварталу 2015 року до ДПІ надійшло 18 письмових звернень громадян.

Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – березні 2015 року стосувались:

-  інформування  про ухилення від сплати податків – 13 звернень;

-  податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення;

- єдиний соціальний внесок – 1 звернення;

реєстраційні номери облікових карток платників податків – 1 звернення;
стосовно проведення перевірки – 1 звернення.
Серед фізичних осіб, які письмово звернулися до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.

У І кварталі 2015 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернувся 1 громадянин.

Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ.

З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 2 сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/193865.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua