27 апр, 08:28
Використання електронних сервісів дозволить платникам скоротити час на оформлення звітності та підвищити оперативність її надання.
Фахівці Голосіївської ДПІ акцентують увагу платників податків, що на офіційному веб-порталі ДФС України розміщено чимало електронних сервісів, за допомогою яких можна знайти корисну інформацію.
Так, платники, які мають ключі електронного цифрового підпису, можуть скористатися електронним сервісом «ЗІР». Саме він допоможе розібратися у податковому законодавстві та надасть змогу здійснювати пошук інформації по певному податку.
Оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою тощо, допоможе електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».
Електронні сервіси «Реєстр платників ПДВ» (http://sta-sumy.gov.ua/reestr) , «Анульовані свідоцтва платників ПДВ» (http://sta-sumy.gov.ua/anulir) допоможуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво ПДВ контрагента, дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ.
Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість подавати податкову звітність в режимі реального часу, переглядати податкову звітність та надає доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом.
Послуги з оперативного вирішення проблемних питань платника гарантує антикорупційний сервіс «Пульс». Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» ДФС України для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/193869.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua