Інтерактивний сервіс «Пульс» допомагає боротися з корупцією

29 апр, 08:21

Головними принципами роботи сервісу є зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.

Для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби створено телефонну лінію «Пульс».

Інтерактивний сервіс «Пульс» є каналом комунікації з громадянами, який дозволить остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.

Головними принципами роботи сервісу є зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.

Так, про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в  режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.

Звернутися на «Пульс» можна за номером телефону: (044) 284-00-07.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/193989.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua