Які права громадянина при розгляді заяви чи скарги?

05 май, 12:37

Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

- особисто викласти аргументи  особі, що перевіряла заяву чи  скаргу, та брати участь у перевірці  поданої скарги чи заяви;

- ознайомитися з матеріалами  перевірки;

- подавати додаткові матеріали  або наполягати на їх запиті  органом, який розглядає заяву  чи скаргу;

- бути присутнім при розгляді  заяви чи скарги;

- користуватися послугами адвоката  або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

- одержати письмову відповідь  про результати розгляду заяви  чи скарги;
висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

- вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом  порушень встановленого порядку  розгляду звернень.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/194125.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua