Порядок зняття з обліку РРО

08 май, 08:27

При відмові від застосування реєстратора розрахункових операцій суб’єкт господарювання подає до органу ДФС заяву про скасування реєстрації РРО за місцем такої реєстрації. Вказана норма передбачена  розділом II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 року № 417. Перед скасуванням реєстрації в Центрі сервісного обслуговування, з яким у суб’єкта господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт необхідно розпломбувати РРО.

Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає довідку ЦСО про розпломбування РРО (крім випадків установлення невідповідності конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника) та повертає органу ДФС реєстраційне посвідчення. Процедура розпломбування РРО щодо яких органом ДФС прийнято рішення про примусове скасування реєстрації проводиться в ЦСО проводиться. 

У випадках коли РРО було викрадено скасування його реєстрації суб’єкт господарювання разом надає заяву про скасування реєстрації та копію відповідного документа, отриманого з органу внутрішніх справ. У заяві про скасування реєстрації зазначається спосіб отримання довідки про скасування реєстрації РРО за формою № 6-РРО: поштою або безпосередньо в органі ДФС.

Протягом п’яти календарних днів з дня отримання заяви про скасування реєстрації, довідки ЦСО про розпломбування РРО та реєстраційного посвідчення або прийняття рішення фіскального органу про скасування реєстрації РРО відповідним фахівцем територіального органу ДФС проводиться скасування реєстрації РРО шляхом внесення реєстраційного запису до інформаційної системи ДФС, яким надається суб’єкту господарювання довідка про скасування реєстрації, що засвідчує скасування реєстрації РРО.

У разі якщо скасування реєстрації РРО було здійснено за рішенням органу ДФС, копія довідки про скасування реєстрації направляється ЦСО, яким проводилося технічне обслуговування РРО.ЦСО, яке підключене до системи подання податкових документів в електронному вигляді, органом ДФС може бути надіслано повідомлення про скасування реєстрації РРО в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку.

Орган ДФС за місцем реєстрації РРО не пізніше одного місяця з дня виникнення підстав для скасування реєстрації РРО приймає рішення про скасування реєстрації РРО у разі, якщо суб’єктом господарювання не подано заяву про скасування реєстрації та такі підстави залишилися актуальними. У випадках, передбачених Порядком № 417, за місяць до настання строку орган ДФС за місцем реєстрації РРО попереджає суб’єкта господарювання про необхідність проведення процедури скасування реєстрації РРО.

Скасування реєстрації РРО проводиться органом ДФС не пізніше двох робочих днів з дня настання терміну виведення з експлуатації РРО.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/194264.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua