Результати розгляду звернень громадян за січень-квітень поточного року

14 май, 08:29

За січень-квітень 2015 року до ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві надійшло 29 письмових звернень громадян, з яких всі заяви, скарги відсутні.

За результатами розгляду всі звернення виконано в термін, передбачений чинним законодавством: 16 звернень вирішено позитивно, на 5 звернень надано роз’яснення, 6 звернень передано за належністю, 2 звернення знаходяться на розгляді (термін надання відповіді не настав).

Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків територіальними органами ДФС столиці. Для фахівців податкової справи важливим є не тільки розглянути заяви та задовольнити законні права та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження.

З додатковою інформацією щодо організації роботи зі зверненнями громадян в ДПІ  можна ознайомитися на суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві.

ДПІ у Шевченківському  районі  ГУ ДФС у  м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/194440.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua