Сервіс «Пульс» — ефективний канал комунікацій

15 май, 15:29

Зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків - це головні принципи роботи інтерактивного сервісу «Пульс».

На протязі січня-квітня 2015р. до ДПІ на сервіс «Пульс» надійшло 93 звернення. Від загальної кількості звернень, більшість питань стосувались звітності та реєстрації податкових накладних.

Слід зазначити, що у січні-квітні 2015 р. розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України №6 від 13 січня 2015р.

У вище зазначений період 2015 р. усі звернення оперативно опрацьовано, вирішено по суті порушеного питання та заявникам надано обґрунтовані відповіді.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/194526.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua