Звернення громадян – гарантія дотримання прав і свобод

25 май, 08:13

Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій забезпечення прав і свобод громадян. Питання практичної реалізації громадянами права на звернення, наданого їм Конституцією України, регулюється Законом України «Про звернення громадян».

Протягом січня - квітня 2015 року до ДПІ надійшло 25 письмових звернень громадян. Найбільш актуальні питання, з якими громадяни зверталися до ДПІ у січні – квітні 2015р. стосувались:

- інформування про ухилення  від сплати податків – 19 звернень;

- податок на доходи фізичних  осіб – 2 звернення;

- єдиний соціальний внесок – 1 звернення;

- реєстраційні номери облікових  карток платників податків – 1 звернення.

стосовно проведення перевірки – 2 звернення.
Таким чином спостерігається тенденція щодо збільшення звернень громадян стосовно ухилення від сплати податків, податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.

Фізичні особи, які письмово звернулись до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.

У січні – квітні 2015 р. на електронну скриньку керівника ДПІ надійшло 2 звернення, зокрема, щодо отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, а також щодо отримання квитанції № 2 по електронній звітності, відповідь запитувачам було надано у найкоротший термін.

Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ. На особистий прийом до керівництва ДПІ у січні - квітні 2015 року звернулися 2 громадянина.

За період січень-квітень 2015 року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 3 сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/194775.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua