5 кроків до застосування РРО

25 май, 08:21

Західно-Донбаська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області звертає увагу платників на те, що з 1 січня 2015 року сфера застосування РРО суттєво розширилася. З 01.07.2015 року платники єдиного податку ІІ та ІІІ груп повинні застосовувати в своїй господарський діяльності зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО.

Першим кроком суб’єктів господарювання, які мають наміри використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення документації щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання.

Другим кроком є обрання центру сервісного обслуговування та укладання з ним договору.

Третім кроком є звернення до податкової за місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання та подання:

-         заяви про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

-         копії документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО;

-         копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат;

-         копії договору із ЦСО (центром сервісного обслуговування);

-         отримання довідки про резервування фіскального номера РРО за формою № 2-РРО.

Четвертим кроком протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО є звернення до ЦСО, аби касовий апарат опломбували та ввели в експлуатацію.

П’ятим кроком є подання копії згаданої довідки та акту до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/194786.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua