Переваги подання звітностей в електронному вигляді

28 май, 08:35

Днями в ДПІ у Голосіївському районі відбувся черговий сеанс «гаряча лінія». 

Цього разу з платниками податків спілкувалися на тему: «Переваги подання звітностей в електронному вигляді». Розмовляла з платниками заступник начальника ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві Кірієнко Тетяна Павлівна. До Вашої уваги пропонуємо деякі запитання та відповіді, що обговорювалися під час сеансу «гаряча лінія»:

Питання: У яких випадках податкова звітність вважається прийнятою контролюючим органом, у тому числі якщо подана в електронному  вигляді?

Відповідь: Відповідно до п.49.9 ст.49 Податкового кодексу України за умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов’язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом.

За умови дотримання вимог, встановлених ст.48 і 49 Податкового кодексу України податкова декларація, надана платником, також вважається прийнятою:

за наявності на всіх аркушах, з яких складається податкова декларація та, за бажанням платника податків, на її копії, відмітки (штампу) контролюючого органу, яким отримана податкова декларація, із зазначенням дати її отримання, або квитанції про отримання податкової декларації у разі її подання засобами електронного зв’язку, або поштового повідомлення з відміткою про вручення контролюючому органу, у разі надсилання податкової декларації поштою (пп.49.9.1 п.49.9 ст.49 Податкового кодексу України);

у разі, якщо контролюючий орган із дотриманням вимог п.49.11 ст.49 Податкового кодексу України не надає платнику податків повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або у випадках, визначених цим пунктом, не надсилає його платнику податків у встановлений

Питання: За допомогою якого програмного забезпечення платники податків, які отримали ключі ЕЦП від АЦСК ІДД ДФС, можуть подавати звітність в електронному вигляді, в тому числі по ЄВ?

Відповідь:   Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД), можуть подавати звітність в електронному вигляді, в тому числі звіти з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), за допомогою наступного програмного забезпечення:

1. Програмне забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». В даному програмному забезпеченні реалізовано такі можливості:

-  формування звітності до органів ДФС України;

-  формування звітності до Державної служби статистики України;

-  формування звітності з Єдиного соціального внеску;

-  формування Договору про визнання електронних документів в електронному вигляді;

-  накладання електронного цифрового підпису та шифрування електронних документів;

-  подання електронної звітності та отримання квитанцій про прийняття звітності;

-  здійснення розрахунків коригування податкових накладних в сторону збільшення;


2. Онлайн сервіс «iFinZvit» дає клієнтам АЦСК ІДД можливість безкоштовно:

-  створювати електронні податкові накладні або імпортувати їх з інших програм;

-  імпортувати електронні податкові накладні з інших програм;

-  гарантовано реєструвати електронні податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН);

-  отримувати дані про наявність електронних податкових накладних в ЄРПН;

-  отримувати електронні податкові накладні від контрагентів;

-  автоматично знаходити на сайті АЦСК ІДД необхідні сертифікати ключів, завантажувати та використовувати їх при підписанні електронних звітів;

-  створювати та подавати звіти:

-  до органів ДФС – звіт з єдиного внеску;

-  до Пенсійного Фонду України – «Відомості про осіб, які підлягали загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню на випадок безробіття, отримували допомогу по безробіттю (крім одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності) та матеріальну допомогу у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації»;

-  до органів Державної служби статистики України – «Баланс», «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва», «Спрощений фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» та «Звіт про фінансові результати».

Інші можливості онлайн сервісу iFin Zvit надаються на комерційній основі.

Контактні дані служби технічної підтримки:

(044) 22-77-066;

http://forum.ifin.ua

3. Програмне забезпечення «SONATA» надає можливість безкоштовно підписувати та подавати податкову звітність, що імпортована з інших програмних продуктів, до органів ДФС, Пенсійного фонду України та Державної служби статистики України в електронному вигляді.

Контактні дані служби технічної підтримки:

(093) 663-44-48;

(095) 006-49-00;

(096) 650-03-54;

(057) 761-90-05;

(050) 924-30-53;

(048) 794-51-37;

(0552) 327-318;

електронна пошта пошта: support@sonata.biz.ua

4. Онлайн сервіс «Звіт Оператор» надає можливість безкоштовно формувати та подавати звітність до органів ДФС.

Контактні дані служби технічної підтримки:

(044) 359-05-65;

електронна пошта: info@zvitoperator.ua

5. Веб-портал «TAXER» надає клієнтам АЦСК ІДД можливість підписати та відправити електронну звітність до органів ДФС із будь-якого браузера без додаткової інсталяції програмного забезпечення.

Клієнти АЦСК ІДД мають можливість безкоштовно:

створити та відправити звіти до органів ДФС, а саме:

-  податкову декларацію платника єдиного податку;

-  податкову декларацію про майновий стан і доходи;

-  звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску, а також ряд інших документів.

-  завантажити сформовані звіти та відправити їх до органів ДФС, Пенсійного фонду України;

-  сформувати рахунки для оплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку та єдиного внеску;

-  користуватись функціями податкового календаря;

-  отримати технічну підтримку.

Інші можливості надаються на комерційній основі.

Контактні дані служби технічної підтримки:

0-800-509-545;

http://taxer.ua

Платники податків, які отримали ключі ЕЦП від АЦСК ІДД можуть подавати до органів ДФС звітність (за винятком звітів з єдиного внеску) в електронному вигляді за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків», який надає можливість платникам податків безкоштовно підготувати і подати у режимі реального часу до органів ДФС електронну звітність, а також переглянути інформацію щодо стану їх розрахунків з бюджетом, зокрема інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів.

У випадку виявлення збоїв у роботі сервісу «Електронний кабінет платника податків» заявник може отримати консультацію надіславши повідомлення на електрону адресу: kpp_support@minrd.gov.ua

Інформація про безкоштовне програмне забезпечення (онлайн сервіси), яке можливо використовувати при формуванні та підписанні звітності з єдиного внеску безкоштовними ключами, сформованими АЦСК ІДД, наведена на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (www.acskidd.gov.ua) у розділі «Програмне забезпечення».

Питання: Який порядок отримання послуг ЕЦП в АЦСК юридичною особою, зареєстрованою на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено?

Відповідь: Надання послуг ЕЦП юридичним особам, які зареєстровані на території Донецької або Луганської області та втратили свої установчі документи здійснюється згідно з п. 5.7 Регламенту АЦСК ІДД (зі змінами №1), відповідно до якого, встановлення таких клієнтів здійснюється з використанням інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в електронному вигляді, що відображається на офіційному веб-сайті розпорядника Єдиного державного реєстру.
Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП юридичною особою зазначеної вище категорії:
     - заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської області, установчі документи якої втрачено) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача та зазначенням обставин втрати установчих документів, у двох примірниках;
     - додаток до розділу 2 Реєстраційної картки (у разі одночасного отримання послуг ЕЦП для більш ніж двох осіб), у двох примірниках;
     - копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) (паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, дипломатичного чи службового паспорта, засвідчена підписом власника (для осіб, зазначених в абзаці другому підпункту 5.7 Регламенту);
     - копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
     - копія документа про зміну прізвища підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);
     - копія картки платника податків, засвідчена підписом власника (тільки для посадових осіб, які уповноважені на підписання звітності). За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.
     Обслуговування юридичних осіб, які зареєстровані на території Донецької або Луганської області та втратили свої установчі документи розпочинається з 24.11.2014.
     Переглянути більш детальну інформацію про порядок надання послуг ЕЦП, у тому числі безкоштовно завантажити форму Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської області, установчі документи якої втрачено), можна на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів», обравши відповідну категорію клієнта.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/194945.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua