Про процедуру скасування РРО

08 июн, 09:04

ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в Центрі сервісного обслуговування, з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування й ремонт РРО. Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає довідку ЦСО про розпломбування РРО (окрім випадків установлення невідповідності конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника) і повертає органу ДФС реєстраційне посвідчення.

У разі викрадення РРО для скасування його реєстрації суб’єкт господарювання разом із заявою про скасування реєстрації надає копію відповідного документа органу внутрішніх справ. У заяві про скасування реєстрації зазначається спосіб отримання довідки про скасування реєстрації РРО за формою № 6-РРО: поштою або безпосередньо в органі ДФС. Посадова особа органу ДФС протягом п’яти календарних днів із дня отримання заяви про скасування реєстрації, довідки ЦСО про розпломбування РРО й реєстраційного посвідчення чи прийняття рішення органу доходів і зборів про скасування реєстрації РРО проводить скасування реєстрації РРО шляхом унесення реєстраційного запису до інформаційної системи ДФС і надає суб’єкту господарювання довідку про скасування реєстрації, що засвідчує скасування реєстрації РРО.

(Порядок реєстрації та застосування  реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації  розрахункових операцій за товари (послуги), затверджений наказом  Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 р. № 417).


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/195231.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua