08 июн, 09:15
Головними принципами роботи сервісу є зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
ДПІ у Голосіївському районі нагадує, що для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби створено телефонну лінію «Пульс».
Так, ефективний сервіс «Пульс» — є каналом комунікації з громадянами, який дозволить остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.
Звернутися на «Пульс» можна за номером телефону: (044) 284-00-07.
ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/195237.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua