«Податковий асистент»– сервіс, що діє для платників, які подають звіти в електронній формі

09 июн, 08:30

Мета створення сервісу - це упередження ризиків при формуванні платниками податків податкової звітності та недопущення їх виникнення у майбутньому.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві звертає увагу, що на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України діє сервіс «Податковий асистент».

Сервіс працює за принципом проведення моніторингу господарської діяльності платників податків (на практиці - податковий аудит), за результатами якого у разі виявлення податкових ризиків, платникам податків надсилається інформаційне повідомлення. Персоніфіковані розсилки здійснюються кожного місяця. Листування проводиться індивідуально з кожним платником і є повністю конфіденційним.

Сервіс може бути використаний лише тими платниками, які надсилають звітність до органів ДФС  в електронному вигляді за допомогою ключів електронного цифрового підпису.

Нагадуємо, електронний ключ, за допомогою якого можна відправляти податкову звітність мережею Інтернет,  Ви маєте змогу отримати безкоштовно та швидко. Для цього  потрібно подати заяву та необхідні документи до будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів та мати при собі електронний носій.

Отримати електронний підпис, консультацію щодо його застосування та роботи у програмному забезпеченні, яке формує звітність в електронному вигляді, можна у відділенні Акредитованого центру сертифікації ключів за адресою: вул. Жилянська, 23.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/195279.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua