105 разів звернулись на сервіс Пульс платники Солом’янського району м. Києва

16 июн, 12:58

За січень- травень 2015 року до ДПІ на сервіс "Пульс" надійшло 105 звернень від платників, які знаходяться на обліку в ДПІ Солом’янського району.

Здебільшого звернення суб’єктів господарювання та громадян стосувалися проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних.

Сервіс "Пульс" – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На "гарячу телефонну лінію" може звернутися будь-який громадянин з питаннями на податкову та митну тематику та щодо роботи податкових органів. "Пульс" працює за принципом зворотного зв'язку - оператори не тільки приймають звернення, але і повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.

Номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/195574.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua