Кількість зарядок для електромобілів у Польщі така ж, як і в Україні – команда Electrocars

24 июн, 14:27

Команда Electrocars подолала 3000 км на електромобілі у рамках електромарафону Київ – Монте-Карло, який стартував 3 червня 2015 року у Києві на Михайлівській площі. Ця подія показала, що можна подорожувати на електромобілях, і що проблема з інфраструктурою вже вирішується в Європі. Україна не відстає від інших країн: кількість зарядок для електрокарів у Польщі така ж, як і в Україні. Про це розповіли члени команди Electrocars під час прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі. «Ми повертаємось із впевненістю, що можемо стати передовою країною в Європі по електромобілізації», – заявив Олександр Кравцов, член української команди Electrocars.

Команда Electrocars зайняла 3 місце у загальному заліку та отримала дипломи за ділянку Рівне – Львів, а також диплом учасника марафону і медаль за волю до перемоги. «Ми експлуатуємо Nissan Leaf, який може проїхати 200 км на одній зарядці, більше року. Це автомобіль яким можна користуватись щоденно. Електромарафоном ми хотіли довести, що таким автомобілем можна проїхати великі дистанції», – додав Андрій Ковальов, член команди Electrocars. Поїздка показала, що українці вже готові до електромобілів, але до них не готові чиновники: досі немає фінансового інструменту, який дозволив би людям володіти автомобілем на прийнятних для них умовах. Серед переваг еклектромобілів члени команди назвали економічність – наразі зарядні станції безкоштовні, що дозволяє заощаджувати на витратах; динаміку руху автомобіля; екологічність – електромобіль не забруднює середовище та стимулює людину більш уважно ставитись до екології та до способу життя.

Команда Electrocars створила портал, на якому планує розміщувати не лише новини, але й корисну інформацію – показувати, де є зарядки, і як ними користуватись, демонструвати тест-драйви електромобілів для українців. Також команда Electrocars лобіювала закон про скасування мита на електромобілі, який вже був прийнятий у першому читанні. «Комітет з питань податкової та митної політики вже розглянув поправки до законопроекту. Наразі ми працюємо з депутатами, так як саме від них залежить, чи буде цей закон прийнятий. Ми випустили пам’ятку для депутатів, де порівняли пільги, які діють у Норвегії, США, Китаї та Нідерландах, та довели, що пільги потрібні. Вони не мають бути назавжди, а тільки тимчасово, щоб підштовхнути електромобілізацію в Україні”, – розповів Олексій Марценюк.

У січні члени команди подали до Київради ідею про безкоштовні парковки та облаштування паркомісць зарядними станціями для електромобілів. «Сподіваюсь, що після нового року, коли будуть прийняті закони, які знімають податкові обтяження, ми всі станемо свідками маленького українського дива на тему електромобілізації», – додав Олександр Кравцов.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/195908.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua