Яким чином платник ПДВ може отримати у ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка?

25 июн, 13:44

Електронний рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість - це рахунок платника, відкритий у Держказначействі. На такий рахунок платником податку перераховуються кошти із власного поточного рахунка в сумах, необхідних для збільшення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні чи розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), а також у сумах, недостатніх для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань із цього податку. Це визначено п. 2 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014  №569«Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (далі-  Порядок №569).

Відповідно до п. 13 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість Постанови № 569, передбачено, що платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка, а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

За відповідним запитом платника інформація про рух коштів на електронних рахунках надається ДФС України на безоплатній основі 1 раз на добу.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/195963.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua