Інтерактивний сервіс «Пульс»

07 июл, 08:41

«Пульс» - унікальний сервіс Державної фіскальної служби, що приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання, що виникають в процесі взаємовідносин з фіскальними органами, пов’язаних з адмініструванням податків та зборів. Сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.

Даний сервіс створено з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС, а також про можливі корупційні дії.

Лінія працює цілодобово. Звернутися на «Пульс» можна за телефоном: (044) 284-00-07.

До ДПІ у Дарницьком районі ГУ ДФС  у м. Києві  станом на 01.07.2015 р.  надійшло 6 звернень на сервіс «Пульс». Aктуальними та проблемними є питання щодо роботи органів ДФС та щодо звітності та реєстрації накладних.

На звернення платників надані вичерпні відповіді у строк 1-2 діб. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів.

ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/196378.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua