Система електронного адміністрування ПДВ запрацювала на постійній основі

07 июл, 08:41

З першого липня 2015 року систему електронного адміністрування ПДВ переведено з тестового режиму в звичайний та працює в штатному режимі.

Відтепер, для реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) платник податку повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтверджену зареєстрованими в ЄРПН "вхідними" податковими накладними, сплатою ПДВ при імпорті товарів та (за недостатності таких сум) коштами на його рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ.

З 1 липня 2015 року на рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ платники податку зараховують кошти у сумах, необхідних для збільшення розміру суми, що надає право для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування.

Поповнення електронного рахунка платника ПДВ за рахунок інших джерел, наприклад, з поточних рахунків інших осіб, не передбачено.

З роз’ясненням щодо застосування системи електронного адміністрування ПДВ можна ознайомитися у листі ДФС України від 19.01.2015 р. № 1403/7/99-99-19-03-01-17.

ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/196379.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua