За січень-червень 2015 року на інтерактивний сервіс «Пульс» надійшло 136 запитів

15 июл, 12:33

ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що антикорупційний сервіс «Пульс» працює з метою подолання корупції, ліквідації перешкод, що заважають створенню сприятливого бізнес-клімату, усунення непорозумінь у спілкуванні громадян із посадовими особами органів Державної фіскальної служби України усіх рівнів.

Скориставшись сервісом «Пульс», платники можуть відкрито повідомити про неправомірні дії чи бездіяльність працівників відомства. Крім того, клієнти, які бояться наслідків звернення на сервіс «Пульс», мають змогу анонімно залишити інформацію для подальшого обов‘язкового розгляду.

Так, за січень-червень 2015 року працівниками ДПІ у Шевченківському районі столиці прийнято на інтерактивний сервіс та опрацьовано 136 інформаційні запити, з них щодо роботи ДФС – 50, щодо звітності та реєстрації податкових накладних – 75, щодо перевірки суб’єктів господарювання – 3, щодо роботи Центрів обслуговування платників – 6, щодо реєстрації платником єдиного податку – 1.

На всі звернення оперативно надано відповідь, із заявниками проведено роботу щодо надання роз’яснень та додаткових консультацій.

Також з метою якісного надання адміністративних послуг, вжито заходи щодо забезпечення оперативного реагування на проблеми, з якими звертаються платники податків.

ДПІ у Шевченківському  районі  ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/196815.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua