Реалізація права громадянина на звернення – важливий напрямок в роботі

17 июл, 15:52

Забезпечення права на звернення громадян – одне з важливих завдань ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві, а системний аналіз та узагальнення звернень - це можливість виявити причини, що породжують їх, та своєчасно їх вирішити. Тому на сьогодні робота зі зверненнями громадян посідає особливе місце у діяльності інспекції.

У січні - червні 2015 року до ДПІ надійшло 27 письмових звернень громадян, за аналогічний  період 2014 року – 62.

Протягом І півріччя 2015 року письмово звернулись до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено, виявили бажання висловити свої думки, зауваження, пропозиції на особистому прийомі керівництва ДПІ 5 громадян.

Інформація про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщується на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ.

Кожен бажаючий може особисто або письмово вирішити нагальне питання у будь-який зручний для нього спосіб та отримати кваліфіковану відповідь.

З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 5 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.

Питання, з якими звертались запитувачі під час телефонного спілкування, стосувались: порядку розгляду звернень громадян та порядку подання звернення. За результатами проведеної прямої телефонної лінії на усні запитання надавались вичерпні роз’яснення.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/196963.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua