«Пульс» - унікальний сервіс Державної фіскальної служби

24 июл, 08:35

Завдяки роботі інтерактивного сервісу «Пульс» діє зворотній зв’язок та здійснюється оперативне вирішення проблемних питань платників податків, які звернулись на телефонну «гарячу лінію» ДФС України.

За І квартал 2015 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» надійшло 123 звернення.

Слід зазначити, що у січні-червні 2015року розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України №6 від 13 січня 2015р. Порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходить на сервіс «Пульс», а саме:

- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;

-не пізніше 2 робочих  днів, наступних за датою надсилання  Інформаційної картки (вперше), з  питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;

-не пізніше 3 робочих  днів, наступних за датою надсилання  Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.

Усі порушені громадянами питання були оперативно розглянуті та вирішені по суті відповідно до чинних нормативно - правових актів, які забезпечують діяльність сервісу «Пульс».

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/197206.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua