«Пульс» - унікальний сервіс Державної фіскальної служби

24 июл, 08:50

Завдяки роботі інтерактивного сервісу «Пульс» діє зворотній зв’язок та здійснюється оперативне вирішення проблемних питань платників податків, які звернулись на цю телефонну «гарячу лінію» ДФС України.

Слід зазначити, що у січні-червні 2015 року розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводився відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого наказом ДФС України № 6 від 13 січня 2015 року. Порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходить на сервіс «Пульс», а саме терміни розгляду наступні:

- не пізніше 1 робочого  дня, наступного за датою надсилання  Інформаційної картки (вперше), з  питань порушення режиму роботи  структурних підрозділів або  територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;

- не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання  Інформаційної картки (вперше), з  питань, пов’язаних з упередженням  контрабанди;

- не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання  Інформаційної картки (вперше), з  інших питань, порушених Заявниками.

Усі порушені громадянами питання були оперативно розглянуті та вирішені по суті відповідно до чинних нормативно - правових актів, які забезпечують діяльність сервісу «Пульс».

ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/197218.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua