Нагадуємо про реєстрацію РРО в органах державної фіскальної служби

28 июл, 13:53

Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (далі за текстом – РРО) суб’єкт господарювання (або ним уповноважена особа) звертається до органу ДФС за основним місцем обліку платника податків.

Разом з тим, суб’єкт господарювання також може зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів (філій, дочірніх підприємств), які розташовані в іншій територіальній одиниці.

Порядок подачі заявок та перелік документів, які необхідно подавати для реєстрації РРО, строки реєстрації, визначені в  Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 року  № 417.   Реєстрація РРО в органах ДФС проводиться протягом 3-х робочих днів.

Так, за січень-червень 2015 року кількість вперше зареєстрованих РРО в ДПІ у Шевченківському районі столиці становить - 1005,  із них за червень 2015 року було зареєстровано – 684.

Нагадуємо, що для реєстрації РРО суб’єкт господарювання (далі за текстом - СГ) подає до органу ДФС:

- заяву про реєстрацію РРО  за формою №1-РРО (далі – реєстраційна  заява);

- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

- копію документа на право  власності або іншого документа, що дає право на розміщення  господарської одиниці, де буде  використовуватися РРО;

- копію договору СГ з центру сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.

ДПІ у Шевченківському  районі  ГУ ДФС у  м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/197386.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua