28 июл, 14:14
Новий електронний сервіс «Допомога платнику», який являє собою програму навчальних вебінарів для платників через засоби скайп-зв’язку, успішно пройшов випробування у Черкаській області.
Для реалізації сервісу було обладнано спеціальну студію та створено інтернет-ресурс: dopomogaplatnyku.ck.ua, який доступний на території України та за кордоном.
Платнику для користування цим сервісом достатньо лише мати комп’ютер та доступ до мережі Інтернет. Запитання можна направляти перед вебінаром та безпосередньо під час заходу на електронну адресу проекту, а також у чаті.
Відповіді на свої запитання платники отримують протягом 15 хвилин з моменту їх надсилання модератору вебінару. Відповіді лектор озвучує під час вебінару, а модератор надсилає на скриньки запитувачів або розміщує у чаті. Після проведення вебінару всі питання і відповіді розміщуються на інтернет-ресурсі.
Платники з обмеженими фінансовими та інтернет-ресурсами, які не мають можливості самостійно підключитися до трансляції, можуть подивитися консультацію через спеціальні студії, обладнані у ЦОПах та у студіях сільських і селищних рад Черкаської області.
Перший тестовий вебінар для платників Черкащини відбувся 16 липня 2015 року. Під час заходу обговорювались питання електронного адміністрування ПДВ, порядок продажу пива та інших алкогольних напоїв, особливості застосування РРО тощо.
Під час цього вебінару надійшло понад 350 запитань, на прямому зв’язку з лекторами одночасно були понад 1,5 тис. платників.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/197393.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua