Нагадуємо про реєстрацію РРО в органах державної фіскальної служби

30 июл, 12:46

Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (далі за текстом – РРО) суб’єкт господарювання (або ним уповноважена особа) звертається до органу ДФС за основним місцем обліку платника податків.

Разом з тим, суб’єкт господарювання також може зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів (філій, дочірніх підприємств), які розташовані в іншій територіальній одиниці.

Порядок подачі заявок та перелік документів, які необхідно подавати для реєстрації РРО, строки реєстрації, визначені в  Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 року  № 417.   Реєстрація РРО в органах ДФС проводиться протягом 3-х робочих днів.

Нагадуємо, що для реєстрації РРО суб’єкт господарювання (далі за текстом - СГ) подає до органу ДФС:

- заяву про  реєстрацію РРО за формою №1-РРО (далі – реєстраційна заява);

- копію документа, що підтверджує факт купівлі  або безоплатного отримання РРО  у власність, іншого документа, що  підтверджує право власності  або користування РРО;

- копію документа  на право власності або іншого  документа, що дає право на  розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

- копію договору  СГ з центру сервісного обслуговування  про технічне обслуговування  та ремонт РРО.

ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/197502.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua