На зустрічі з платниками податків та громадськістю – Олександр Лавров повідомив про діючий сервіс «Пульс»

10 авг, 14:38

На днях в податковій інспекції Дарницького району відбулася зустріч керівництва з платниками податків та громадськістю.

На зустрічі виступив в.о. начальника ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві – Лавров Олександр Сергійович, який повідомив присутнім, що в органах ДФС існує сервіс «Пульс».

Сервіс «Пульс» - це гаряча телефонна лінія, на яку громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

Дзвонити на сервіс «Пульс» потрібно за номером телефону (044) 284-00-07.

Інформація на даний сервіс приймається  цілодобово.

При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Звернення громадян, які надходять на сервіс «Пульс» розглядаються відповідно до вимог Порядку опрацювання інформації, який затверджений наказом ДФС України від 13.01.2015 № 6, а саме:

- не пізніше 1 робочого  дня, наступного за датою надсилання  Інформаційної картки (вперше), з  питань порушення режиму роботи  структурних підрозділів або  територіальних органів ДФС, некоректного  спілкування працівників органів  ДФС із заявниками, ненадання  відповіді на усні або письмові  звернення, надання неповної консультації;

- не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання  Інформаційної картки (вперше), з  питань, пов’язаних з упередженням  контрабанди;

- не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання  Інформаційної картки (вперше), з  інших питань, порушених Заявниками.

Якщо інформація, яка надійшла на «Пульс» потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.

Наприкінці зустрічі Олександр Сергійович повідомив, що протягом липня 2015 рокy до ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» надійшло 23 звернення, а саме:

- щодо роботи органів  ДФС – 11;

- щодо звітності та  реєстрації накладних – 7;

- щодо перевірки СГ  – 1;

- щодо реєстрації платником  ПДВ – 1;

- щодо системи електронного  адміністрування ПДВ – 3.

ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/197920.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua