21 авг, 14:48
Нещодавно в ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС м. Києві відбулася прес-конференція начальника управління реєстрації платників та електронних сервісів – Павук Ірини з представниками ЗМІ, зокрема, представником газети «Посередник».
«У наш час електронне спілкування стало зручним, відтіснивши на багато кроків назад паперову форму. Для комфортного звітування на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщені електронні сервіси, завдяки яким можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також отримати іншу корисну інформацію.», - зауважила Ірина Анатоліївна.
До переліку діючих сервісів включені:
– «Електронний кабінет платника податків» – це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна формувати звітність в одному пакеті (декларація + додатки), подавати сформовану звітність в електронному вигляді, переглядати уже подану та/або сформовану звітність, переглядати інформацію щодо стану розрахунків платника з бюджетом, скористатися нагадуванням в „Податковому календарі” та інформацією з довідників.
– «Реєстр платників ПДВ» – щоденно оприлюднює інформацію про реєстрацію платників ПДВ.
– «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» – для перевірки надійності ділових партнерів, допоможе оцінити податкові ризики діяльності з Вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків.
Для того, аби перевірити надійність Вашого ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну його назву, ввести відому інформацію в одне з полів і система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомить результати пошуку.
– «Інформаційно-довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства.
– «Анульована реєстрація платників ПДВ» – надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.
– «Пульс» – упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення.
– «Декларування on-line» – надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємцям та громадянам в електронному вигляді.
– «Реєстр страхувальників» – інформація про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер та клас професійного ризику.
«Пропоную користуватись зручними електронними сервісами, які створенні для зручності та економії часу!», – наголосила керівник управління реєстрації платників та електронних сервісів на завершення прес-конференції.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/198272.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua