Документи, необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису самозайнятою особою

27 авг, 10:51

ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує платникам, що відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис (ЕЦП) є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.

Отримати ключі електронного цифрового підпису можна безкоштовно в будь-якому Акредитованому центрі сертифікації електронних ключів, які знаходяться в приміщеннях районних ДПІ.

Для отримання послуг ЕЦП самозайнятою особою необхідні наступні документи:

- заповнена та підписана  Реєстраційна картка (для фізичної  особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою  на обробку персональних даних  підписувача, у двох примірниках;

- копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності  відміток) та сторінка з відміткою  про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України  для виїзду за кордон з відміткою  про постійне місце проживання  в іноземній державі, засвідчена  підписом власника;

- копія посвідки на  постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або  паспорт громадянина іншої країни  із нотаріально засвідченим перекладом  на українську мову (для іноземних  громадян);

- копія картки платника  податків*, засвідчена підписом власника (тільки для посадових осіб, які  уповноважені на підписання звітності). За наявності у паспорті громадянина  України реєстраційного номера  облікової картки платника податків  відповідно до вимог Положення  про реєстрацію фізичних осіб  у Державному реєстрі фізичних  осіб – платників податків, затвердженого  наказом Міндоходів від 10.12.2013 року  №779, замість копії картки платника  податків може бути подана  копія сторінки паспорта громадянина  України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо  через релігійні переконання  фізична особа відмовилась від  реєстраційного номеру облікової  картки платника податків, додатково  подається копія сторінки паспорту  з відміткою про таку відмову.

Додатково до зазначених реєстраційних документів подаються документи з урахуванням сфери діяльності (приватний нотаріус – свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю та реєстраційне посвідчення, засвідчені підписом самозайнятої особи – нотаріуса, адвокат – копію свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю, аудитор – копію сертифіката аудитора, оцінювач – копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, арбітражний керуючий – копію ухвали (постанови) про призначення його арбітражним керуючим, керівником санацією, ліквідатором або копію наказу про призначення) або копію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).

* - у разі, якщо через  релігійні переконання фізична  особа відмовилась від реєстраційного  номеру облікової картки платника  податків, копія картки платника  податків не подається.

У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою.

У цьому випадку заявник надає нотаріально засвідчену довіреність, на здійснення процедури реєстрації заявника у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДФС та генерації ключів підписувача у АЦСК ІДД ДФС.

Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

Під час процедури ідентифікації повірена особа повинна пред’явити оригінал паспорта громадянина України, а за його відсутності паспорта громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідки на тимчасове/постійне проживання, посвідчення біженця або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.

Окрім того, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача. Ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.

ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/198455.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua