28 авг, 11:13
Днями в стінах Солом’янської ДПІ було проведено зустріч начальника управління реєстрації платників та електронних сервісів Ірини Павук із засобами масової інформації, а саме представником газети «Посередник». Тема заходу - «Підсумки роботи Центру обслуговування платників за 7 місяців 2015 року».
Ірина Павук розповіла представнику мас-медіа про здобуті напрацювання Центру обслуговування платників за січень-липень 2015 року.
З початку року надано 439 205 послуг, з них: адміністративних послуг – 360 709 ; інформативно-консультаційних послуг – 56 376; послугами електронного цифрового підпису скористались – 2 405 платників.
Зокрема, за 7 місяців 2015 року Центром надано 56 376 усних консультацій, з наступних напрямків:
податкового законодавства – 36377;
організації та провадження підприємницької діяльності – 1124;
ЄСВ – 8172;
програмного забезпечення електронної звітності – 10703.
З метою активного залучення учасників оцінювання якості надання послуг у Центрі постійно проводиться електронне анкетування за допомогою розташованої біля місця консультанта-модератора електронної книги та письмове анкетування, до якого залучає також консультант-модератор. За січень-липень 2015 року заповнено 496 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи ЦОП.
В Центрі обслуговування платників забезпечено трансляцію актуальної інформації на швидкоплинному рядку.
Громадяни та суб’єкти господарювання можуть безкоштовно та швидко отримати електронні ключі в Центрі сертифікації ключів, що знаходиться безпосередньо в ЦОП. На протязі 7 місяців 2015 року до оформлення договорів на здачу звітів в електронному вигляді залучено 2405 платників.
У першому залі Центру обслуговування платників 3 комп’ютери підключені до мережі Інтернет із завантаженим необхідним програмним забезпеченням, яке дозволяє здійснити повний цикл підготовки та відправки до ДПІ звітності. Організовано проведення тренінгів з платниками податків щодо подання звітності в електронному вигляді до Центрального порталу прийому звітності 'МДЗ України' та допомога у відправці Договору про визнання електронних документів юридичних/фізичних осіб, користуванню програмами «Податкова звітність» (OPZ) та «Соната».
«Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань у взаємовідносинах податкових органів з платниками податків», - такими словами закінчила зустріч Ірина Анатоліївна.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/198502.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua