Якісне обслуговування платників податків - пріоритет роботи податківців

09 сен, 10:06

Як зазначила начальник управління реєстрації платників та електронних сервісів Нікопольської ОДПІ Наталія Пироговська, актуальним залишається питання забезпечення для платників податків умов обслуговування, наближених до європейських стандартів, шляхом постійного удосконалення процесу приймання податкової звітності, якісного надання адміністративних та інформаційних послуг, забезпечення доступу до інформації, розвитку партнерських стосунків.

Для платників податків у Центрі здійснюється весь комплекс податкових послуг, а саме: взяття на податковий облік; приймання звітних та інших документів; оформлення та видача довідок і дозвільних документів, які входять до компетенції контролюючих органів; надання консультативної допомоги платникам податків, видача електронних цифрових підписів.

Так, у Центрі обслуговування платників при Нікопольській ОДПІ протягом січня-серпня 2015 року надано близько 130,4 тис. послуг, з них: приймання звітності – 95,6 тис., вхідної кореспонденції – 19 тис., адміністративних – 8,6 тис., консультаційних – 6,1 тис.

Крім переліку затверджених послуг в приміщенні Нікопольської ОДПІ для платників податків проводяться безкоштовні семінари та практикуми, на яких відвідувачі можуть опановувати роботу з програмою «Податкова звітність» (OPZ) та отримати роз’яснення стосовно змін до податкового законодавства і єдиного соціального внеску. У разі необхідності працівники ЦОП надають індивідуальні консультації.

Наталія Пироговська нагадала, що ЦОП при Нікопольській ОДПІ працює в понеділок, середу та п’ятницю з 9.00 до 18.00, вівторок, четвер з 9-00 до 20-00 та в суботу з 9.00 до 16.00 за адресою: просп. Трубників, 27 , телефон консультанта-модератора: 4-54-29.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/198930.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua