Використання свідоцтв ПДВ

16 сен, 09:00

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації  платників податків та удосконалення деяких положень» від 24.10.2013 року № 657-VII з 01.01.2014  року було скасовано свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників отримувати витяги з реєстру платників ПДВ у контролюючих органах.

Наказом «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» від 16.01.2014 року № 26 на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру до внесення змін до такого Реєстру чи отримання з нього витягу, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Проте цей наказ втратив чинність 19.11.2014 року, тож свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ як витяги з Реєстру могли застосовуватись до цієї дати.

На сьогодні у випадках, коли законодавством передбачено надання платником витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру.

Дані з Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС. За запитом в електронній формі платнику ПДВ можуть надаватися довідки про реєстрацію його контрагентів як платників ПДВ. Крім того, платник ПДВ може отримати витяг із Реєстру в електронному вигляді.

ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/199197.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua