Питання подача звітності в електронному вигляді та отримання сертифікатів електронних ключів розглядалися на «гарячій лінії»

21 сен, 09:59

Нещодавно було проведено черговий сеанс телефонного зв’язку „гаряча лінія” з начальником інспекції Яценком Анатолієм Петровичем на тему: «Подача звітності в електронному вигляді та отримання сертифікатів електронних ключів».

 Пропонуємо Вашій  увазі відповіді на деякі із  запитань, які надійшли від платників  податків під час сеансу зв’язку "гаряча лінія":

1.Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів?

Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua/головна /«Контакти»).     

Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі підготовка документів та реєстрація, розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі АЦСКІДД acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів».

2.Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в ценрі?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.    

Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.    

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути
на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».

3.Змінились посадові особи на  підприємстві як оновити посилені сертифікати в податковій?

Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».

Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового зазначений договір необхідно переукласти.

4.Чи можливо скасувати посилений сертифікат виданий АЦСК ІДД у телефонному режимі?

Відповідно до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заява в усній формі подається клієнтом (підписувачем) до Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі АЦСК ІДД) засобами телефонного зв’язку за номером, який опублікований на власному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД, при цьому клієнт (підписувач) повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

-     ідентифікаційні дані власника посиленого сертифіката;

-     реєстраційний номер посиленого сертифіката;

-     ключову фразу голосової автентифікації.

Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних підписувача з інформацією в реєстрі підписувачів

5.Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів від АЦСК ІДД?

Строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД, не перевищує двох років з моменту їх формування.

6.В якому випадку АЦСК ІДД може відмовити платнику в видачі посилених сертифікатів ЕЦП?

 Для отримання послуги ЕЦП суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті АЦСК ІДД.    

Згідно розділу 5 «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК ІДД адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:    

відсутності всіх необхідних для ідентифікації та реєстрації документів;
     відсутності у представника/відповідальної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;    

ненадання підписувачем згоди на обробку його персональних даних;
     подання документів, які мають підчистки, дописки,закреслені слова, інші виправлення, написи олівцем або мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати;
     подання заявником неналежно засвідчених копій документів;    

невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника (підписувача);
     ненадання запитів на формування посилених сертифікатів відповідальною особою;    

відсутність носіїв для запису ключової інформації у підписувача на момент реєстрації.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/199347.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua