29 сен, 14:12
Укрпошта сьогодні доставляє передплатну пресу до кожної домівки чи офісу по всій території України, навіть якщо собівартість цієї доставки вища, ніж тариф за неї. Підприємство працює навіть там, куди відмовляються «йти» банки та приватні передплатні агенції й перевізники, яким це економічно не вигідно.
Зазначаємо, що для доставки періодичних друкованих видань задіяно 33 тис. листонош та майже 3 тис. од. автомобільного транспорту підприємства. Для перевезення пошти та друкованих видань діють понад 2,6 тис. магістральних і внутрішньообласних маршрутів загальною протяжністю понад 300 тис. км. Для доставки періодичних видань автомобілі долають у середньому за місяць відстань у 4,8 млн км. Варто додати, що за період 2014 – 2015 рр. вартість дизельного пального зросла вдвічі, вартість видань – у середньому на 50%. Незважаючи на це, вартість доставки періодичних видань залишалася незмінною протягом тривалого часу. УДППЗ «Укрпошта» як державне підприємство і найбільший платник податків має дбати про прибуткову діяльність та забезпечувати доставку періодичних видань й надалі.
Увесь цей час підприємство здійснювало перевезення та доставку преси відповідно до їхніх графіків виходу, нормативних строків з урахуванням технічних можливостей підприємства. З весни 2015 р. Укрпошта прискорила перевезення періодичних друкованих видань між деякими регіонами. Тож нині українці отримують передплачені газети й журнали на добу раніше.
Що робити, коли витрати на доставку періодичних видань зростають не щоднини, а щогодини?
Саме такої ситуації намагається уникнути Укрпошта в найближчому майбутньому – адже від її безперебійної роботи у сфері доставки преси, кореспонденції й соціальних виплат значною мірою залежать настрої соціально вразливих верств суспільства.
Бізнес реагує на зростання витратної частини однозначно: підвищують ціни на свої товари й послуги відповідно до актуальної ситуації на ринку. Натомість, держава до формування тарифів на соціально значущі послуги завжди підходить надзвичайно обережно, з помітним «відставанням» від ринкових тенденцій. Це стосується й питання тарифоутворення на послуги Укрпошти з приймання передплати та доставки періодичних друкованих видань.
Так, послуги зв’язку становлять лише 20 – 30% передплатної вартості видання (суми, яку сплачує споживач, оформлюючи передплату). Решта – видавнича вартість, 70 – 80% коштів відповідно. Її формує видавець. За останні півтора року деякі видавці значно збільшили вартість своїх газет і журналів для читачів, і особливо помітне це підвищення саме при оформленні передплати.
Водночас вартість послуг зв’язку за згаданий період не змінювалася, тож Укрпошта нині виконує роботу з доставки преси за тарифом, значно нижчим за собівартість послуги.
«Вільний доступ до інформаційних ресурсів – одна з важливих основ демократії та громадянського суспільства. Аби його забезпечити повною мірою, Укрпошта поглиблює співпрацю з видавцями періодичної преси, зокрема, й регіональної, підвищує якість надання послуги з доставки преси за передплатою. Так, лише у 2014 р. поштовики доставили постійним читачам 649,4 млн прим. вітчизняних газет і журналів. І маємо надію, в майбутньому обсяги передплати лише зростатимуть», – відзначає в. о. генерального директора УДППЗ «Укрпошта» Ігор Ткачук.
У державному виданні «Урядовий кур’єр» №173 (5547) від 19 вересня 2015 р. опубліковано Наказ Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Тарифів на приймання та доставку вітчизняних періодичних друкованих видань з передплатою» на 2016 р.
В мінімальні терміни підприємством вжито всіх заходів щодо узгодження з редакціями (видавництвами) передплатної вартості видань за новими тарифами. Передплатна компанія на 2016 рік стартувала 28 вересня 2015 р.
Укрпошта запрошує оформити передплату на улюблене видання через мережу поштових відділень Укрпошти.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/199647.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua