08 окт, 12:03
ДФС України розроблено та впроваджено з 01.09.2015 новий електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису». Для надання такої послуги важливо визначити та встановити фізичну особу, якій надається відповідна послуга. У новому електронному сервісі електронний цифровий підпис (ЕЦП) слугує як аналог власноручного підпису на заяві фізичної особи — платника податків для надання документу юридичної сили. Застосування ЕЦП дає змогу значно скоротити час руху документів в процесі оформлення запитів.
Фізична особа — платник податків для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків щодо сум отриманих доходів та утриманих податків формує запит в електронному вигляді, підписує сформований запит електронним цифровим підписом та надсилає на електронну адресу «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС».
За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.
З метою формування запиту про доходи використовується «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке розміщене на офіційному веб-сайті ДФС у рубриці «Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді» та є загальнодоступним для використання (http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-dohid/)
У цій самій рубриці розміщено детальну інструкцію щодо користування програмним забезпеченням «Порядок формування запиту та отримання відповіді», у якій поетапно описано цей процес та отримання від ДФС відповідей.
ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/199969.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua