З початку 2015 року на Пульс надійшло майже 7,3 тис. звернень від платників податків та громадян

12 окт, 14:59

Протягом січня – вересня 2015 року до антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби „Пульс” надійшло 7 255 звернень.

Переважна більшість звернень – 5 891 – стосувалось податкової тематики. З питань митної тематики протягом зазначеного періоду на сервіс зателефонували 1 364 громадянина.

Здебільшого звернення стосувались проблем, які виникають при поданні звітності та реєстрації податкових накладних – 2 328 звернень та організації роботи ДФС та її територіальних  органів – 1 906 звернень.

Електронного адміністрування ПДВ стосувалось 997 звернень, Затримки митного оформлення товарів, та перевірок суб`єктів господарювання – 814 та 239 звернень відповідно.

Саме антикорупційної тематики стосувалось лише 170 звернень. Не залишаються без уваги суб`єктів господарювання та громадян питання роботи ЦОПів та особливості реєстрації платником ПДВ. Стосовно цих тем за 9 місяців поточного року на „Пульс” надійшло відповідно 98 та 236 звернень. Також 264 дзвінки на „Пульс” булі пов`язані з наявністю черг на митних постах ДФС.

Станом на 1 жовтня 2015 року завершено розгляд 6 699 звернень, а заявники сповіщені про результати розгляду.

Нагадаємо, що за допомогою сервісу „Пульс” можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері.

Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/200094.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua